اصفهان پایتخت هنر و تمدن، یکی از شهرهایی است که مقصد گردشگری مسافران بسیاری است. این موضوع موجب شده که اقامت در این شهر به یک مسئله مهم تبدیل شود.

از آن جایی که اصفهان دارای قدمت تاریخی بسیاری است و از دیرباز مورد توجه حکومت‌های متعدد بوده است در اقصی نقاط آن‌ می‌توان شاهد بناهای تاریخی بی نظیری بود. یکی از این بناها که امروزه به هتل عباسی اصفهان معروف است به عنوان یک محل اقامت بسیار زیبا و تاریخی مورد استفاده مسافران قرار گرفته. این هتل متعلق به زمان شاه سلطان حسین صفوی بوده و در آن زمان به عنوان کاروانسرا شناخته میشده است.

این کاروانسرا در دهه‌های 30 و 50 شمسی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و هنر ایرانی این بار در قالب آیینه کاری، گچ بری برجسته و نقاشی هنرمندانه خود را نشان داد. چنانچه قصد رزرو این هتل را دارید تا پایان مطلب در کنار ما بمانید.

 

معرفی اتاق های مختلف هتل عباسی

این هتل دارای 225 واحد اقامتی است که در 6 طراحی مختلف ساخته شده اند. این واحدها دارای معماری‌های متنوعی هستند و افراد‌ می‌توانند بر اساس علایق خود واحدی را برای اقامت انتخاب کنند.

نمای این اتاق‌ها کاملا سنتی و باستانی بوده اما تجهیزات داخل آن کاملا بروز و برای یک اقامت چند روزه بی نظیر است. از جمله امکانات داخل اتاق‌های هتل‌ می‌توان به مینی بار، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، اینترنت، قهوه ساز، صندوق امانات و... اشاره کرد. انواع اتاق‌های موجود در این هتل به شرح زیر است که‌ می‌توانید از میان آنها اتاق مورد علاقه خود را انتخاب و هتل را رزرو کنید.
 
  • اتاق چشم انداز
  • سوئیت پردیس
  • سوئیت قاجار
  • سوئیت صفوی
  • اتاق استاندارد
  • اتاق پردیس

رستوران‌ها و کافی شاپ های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی نمونه ای بی نظیر از هنر و معماری کهن ایرانی است که چشم هر بیینده علاقمند به هنر را به خود جذب‌ می‌کند. اقامت در این هتل حتی اگر چندین روز به طول انجامد نیز برای مسافران تکراری و خسته کننده نمی‌شود.

در این هتل رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوعی وجود دارد که‌ می‌توانید هر وعده غذایی خود را در یک مکان با دکوراسیون متفاوت سرو کنید و از زیبایی محیط لذت ببرید. از جمله لوکیشن‌های متفاوتی که در این هتل‌ می‌توانید از آن لذت ببرید‌ می‌توان به سالن صبحانه، رستوران چشم انداز، چای خانه سنتی در ضلع شمالی محوطه، کافی شاپ نقش جهان، سفره خانه سنتی در ضلع شرقی باغ و رستوران چهل ستون اشاره کرد. جالب است بدانید که رستوران چشم انداز همانطور که از نامش پیداست دارای یک چشم انداز بی نظیر روی کل محوطه است و در بام مهمانسرا واقع شده است.
 
 

سایر امکانات هتل عباسی

این هتل دارای یک حیاط بسیار بزرگ و زیباست که طراحی بی نظیر و معماری باستانی آن بر اساس دوره صفوی است. در میانه این حیاط یک حوض فیروزه ای فوق العاده زیبا وجود دارد که یک فضای بسیار آرامبخش برای مسافران ایجاد کرده است. همچنین این فضا یک لوکیشن بسیار عالی برای عکاسی نیز هست. یکی دیگر از زیبایی‌های این محوطه وجود درختان سرسبز و سر به فلک کشیده ای است که در تمامی فصل‌های سال یک جلوه فوق العاده‌ می‌آفرینند.

خدمات و امکانات رفاهی این هتل نیز کاملا مناسب و بر اساس نیاز مسافران است. پارکینگ این هتل به دو صورت رو باز و روپوشیده است که گنجایش تقریبی 200 خودرو را دارد. درون این هتل مرکز خرید، کتابخانه، فروشگاه، کافی نت، نمازخانه و... نیز برای رفاه هر چه بیشتر مسافران تعبیه شده است.
 

امکانات تفریحی فوق العاده هتل عباسی

مسافران پس از یک گردش دل انگیز در اصفهان‌ می‌توانند باقی مانده زمان سفر خود را از امکانات تفریحی این هتل لذت ببرند. در این هتل امکانات جذابی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و... وجود دارد.

لازم به ذکر است که هزینه استفاده از این خدمات هتل جدا از هزینه اقامت در آن است. علاوه بر این‌ها مراکز خرید بسیار مجهزی نیز در این هتل وجود دارد مانند فروشگاه شیرینی جات، فروشگاه عرضه فرش دستی، طلافروشی و... .
 
 

هزینه رزرو هتل عباسی اصفهان

قطعا یکی از دغدغه‌های افراد در زمینه سفرهای مختلف بحث هزینه رزرو هتل است. با توجه به امکانات فوق العاده این هتل به نظر‌ می‌رسد که افراد باید هزینه بسیاری را برای اقامت در این هتل اصفهان بپردازند اما این موضوع کاملا اشتباه است.

همانطور که پیش از این ذکر شد این هتل دارای اتاق‌های متفاوتی است که این اتاق‌ها با توجه به امکاناتی که دارند قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. به عنوان مثال هزینه رزرو اتاق‌ها بسیار مقرون به صرفه تر از رزرو سوئیت‌ها است.

علاوه بر این موضوع هزینه رزرو تمامی هتل‌ها بستگی به زمان سفر شما نیز دارد. مثلا در تعطیلات عید که تعداد مسافران زیاد است هزینه رزرو هتل نیز افزایش‌ می‌یابد و هتل عباسی نیز از این قائده کلی مستثنی نیست.
 

رزرو هتل عباسی از طریق اسنپ تریپ

یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های اصفهان هتل عباسی است که در تمامی فصول سال و 24 ساعته پذیرای مسافران گرامی از سراسر جهان است. این هتل به واسطه نزدیکی به آثار باستانی، جاذبه‌های گردشگری و توریستی، مراکز خرید و... خواهان و علاقمندان بسیاری دارد و خیلی سریع اتاق‌های آن رزرو‌ می‌شوند. برای اینکه بتوانید واحد اقامتی مناسب خود را به ویژه در فصول شلوغ مسافرتی رزرو کنید بهتر است پیش از سفر از طریق سایت‌های معتبری همچون اسنپ تریپ اقدام به رزرو کنید.

 
 

اقامت در اصفهان، آشنایی بیشتر با تاریخچه هنر و معماری ایرانی

علاقمندان به تاریخچه هنر و معماری باستانی ایرانی معمولا اصفهان را یکی از بهترین شهرها برای جست و جو در این آثار‌ می‌دانند. داشتن یک محل اقامت مناسب در سفرهای این چنینی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هتل عباسی اصفهان یکی از بهترین محل‌های اقامت در این شهر است که با اطمینان خاطر‌ می‌توانید یک سفر چند روزه دل انگیز را در آن سپری کنید. برای رزرو اتاق یا سوئیت در این هتل‌ می‌توانید به سایت‌های معتبر که از جمله بهترین های هتل اصفهان است مراجعه کنید.

اسنپ تریپ یکی از پرطرفدارترین سایت‌های مربوط به خدمات سفر مانند خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو محل اقامت است. این مجموعه در سال‌های اخیر با ارائه خدمات با کیفیت خود توانسته است حداکثر رضایت مشتریان را کسب نماید.